موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

سلام و عذر خواهی

یادداشت سردبییییییییر!!!!!!!!!!!!!!!

سلام! سلام به همه شما بازدید کنندگان عزیز و گرامی که تا این لحظه ما رو دنبال کردید! به شما حق می دهم که حال نظر گذاشتن رو نداشته باشید چون اکثر کاربران وب این کار رو نمی کنند چون به طور کلی دوست ندارن! البته از شما به دلیل این که در نیمه شعبان که روز به اوچ رسیدن فعالیت وبلاگ های مهدوی هست ما به طور کلی غایب بودیم! یعنی در این زمان من به همراه خانواده رفته بودم زیارت آقا امام رضا(ع). قبول دارم این تازگیا وبلاگ جنبه سیاسی پیدا کرده ولی بعضی خبر ها خیلی مهم 

اند و باید بهشون پرداخته شود. در نهایت این هم عکس خیلی رسمی من! به نظرتون خیلی بچّه ام؟ به هر حال آرزوم اینه که سرباز آقا امام زمان(عج) باشم.


رای بدید

سلام! دوباره من برگشتم به دنیای مجازی البته با وصل شدن اینترنتم!

دعا کنید هر چه زودتر یک دستگاه اینترنت پر سرعت گیرمون بیاد و دنیای مجازی رو عرصه جنگ نرم بر علیه بی دینی و بی اخلاقی کنیم. البته باید قبول کرد که سرعت اینترنت توی کشور ما به شدت پاین هست که توجه بیشتر مسؤلان مربوطه رو می طلبه! جونمون بالا میاد تا دوتا مطلب پست میکنیم توی وبلاگ.

راستی اگه پروفایلم رو خونده باشید حتما فهمیدید که من نمی تونم رای بدم ولی از همتون خواش می کنم با تمام توان در انتخابات شرکت کنید! حتی اگر شده رای سفید بندازید ولی تو رو به خدا برای این که به فرموده رهبر سیلی محکمی به مستکبران عالم زده باشید شرکت کنید و رای بدید!

 


Weblog Themes By Pichak

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 1296
بازدید کل : 38909
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User